Intel
flow-image

Interaktivní kiosky mění správu návštěvníků

Tento zdroj zveřejnil/a/o Intel

Od poklady v potravinách až po objednávku rychlého občerstvení, svět stále více přijímá samoobslužné postupy. Jedna studie zjistila, že 75 procent zákazníků považuje samoobslužné možnosti za výhodné a 67 procent by raději využilo vlastní obsluhu, než aby mluvilo se zástupcem společnosti.

Má to výhody i pro podnik. Samoobslužné kiosky vylepšují provoz mnoha způsoby, včetně sledování návštěvníků, shromažďování dat, snižování režijních nákladů a zlepšování služeb zákazníkům.

Zatímco interaktivní kiosky existují již více než 40 let, technologie se vyvinula a zlepšily se možnosti jejich využití. Dnes mění podnikání organizací, automatizaci a zjednodušují důležité úkoly.

Stáhnout nyní

box-icon-download

*požadované údaje

Potvrďte prosím souhlas s podmínkami

Vyžádáním tohoto zdroje souhlasíte s našimi podmínkami. Všechny údaje jsou chráněny naším prohlášením o ochraně údajů. Pokud máte jakýkoli další dotaz, zašlete prosím e-mail na dataprotection@headleymedia.com.

Přidružené kategorie Řízení IT, Velký objem dat, Business Intelligence (BI), Datové sklady, Přineste si vlastní zařízení, Přizpůsobení IT, Cloud computing, Dodržování předpisů, Systémy správy obsahu (CMS), Správa dat, Podnikové plánování zdrojů (ERP), Finance a správa financí, Správa infrastruktury, Datová centra, Správa rozsahu služeb, Správa obchodních procesů, Virtualizace, Správa služeb, Správa projektů, Spolupráce